OPIS & ZEMLJEVID

8.00

ZEMLJEVID TRASE

OPIS TRASE

Zaradi številnih cestnih del na predvideni trasi, bo končna trasa Barjanke znana spomladi 2024!

Start maratona je v Ljubljani na Slovenski cesti pred Dramo, nadaljuje po Aškerčevi ulici, Tržaški cesti do Brezovice.

Na semaforiziranem križišču pred Mercatorjem se zavije levo na Podpeško cesto. Pred železniškim prehodom se zavije desno na Pot na Plešivico, kjer udeležence čaka 1. makadamski odsek.

Nadaljuje se do Podplešivice, potem po Barjanski cesti do Bevk. V Bevkah se zavije desno proti Drenovem Griču. Pred avtocesto se zavije levo na 2. makadamski odsek in ob avtocesti nadaljuje do Sinje Gorice.

Na krožišču v Sinji Gorici se zapelje na Pot na Trojnice. Pri Ljubljanici se zavije desno na 3. makadamski odsek pod mostom in naprej vse do glavne ceste Ljubljana – Vrhnika. Tam se zavije levo in nadaljuje do glavnega semaforja v centru Vrhnike, kjer se zavije levo na Sternenovo cesto.

V Verdu se zavije levo proti Bistri, kjer udeležence čaka 1. okrepčevalna postaja.

Nadaljuje se proti Borovnici po Ljubljanski cesti. Po prečkanju mostu čez Borovniščico se zavije desno na ulico Bratov Debevc. Na koncu ulice Bratov Debevec se zavije levo v hrib in za tem prvo levo na 4. makadamski odsek, staro železniško traso.

Po tej trasi se nadaljuje vse do naselja Pako, kjer se kmalu za Paškim mostom spusti levo in naprej pod železniško progo desno na glavno cesto.

Po glavni cesti se nadaljuje do Podpeči, kjer se na krožišču zavije desno proti Jezeru. Pri gasilskem domu in avtobusni postaji v naselju Jezero se zavije z glavne ceste desno proti Jezeru pri Podpeči. Pred Gostilnico Jezero je 2. okrepčevalna postaja.

Od jezera se nadaljuje po 5. makadamskem odseku okoli celotne ravnice in nazaj do avtobusne postaje Jezero, kjer se zavije desno na glavno cesto proti Igu. Na križišču v Tomišlju se nadaljuje naprej do mostu čez reko Iško, pred katerim se zavije levo na 6. makadamski odsek.

Po slabem kilometru se zavije desno čez Iško in nadaljuje nazaj proti Brestu, Mateni, Iški Loki vse do Iga. V Igu bo zadnja okrepčevalna postaja.

Od tam se nadaljuje po cesti na Zabrv, kjer se zavije levo proti Škofljici na Škofeljsko cesto. Po prečkanju mostu čez Kremenico se zavije levo na zadnji in hkrati najdaljši, 8. makadamski odsek proti spomeniškemu območju UNESCO kolišč.

Na križišču z informativno tablo o koliščih, se nadaljuje desno do Babnogoriške ceste, kjer se zavije levo proti Šinkovemu štradonu. Na koncu Šinkovega štradona se zavije levo na Hauptmanco in nadaljuje do Ižanske ceste.

Na Ižanski cesti se zavije desno in nadaljuje do križišča s Hladnikovo, kjer se zavije levo proti mostu čez Ljubljanico in nadaljuje do Opekarske, kjer se zavije desno.

Pred Prulskim mostom se zavije levo v Trnovski pristan, nadaljuje po Krakovskem nasipu do Zoisove, kjer se zavije levo, nadaljuje do Slovenske ceste, kjer je cilj maratona pred Dramo.

ČASOVNICA

KAKO DO
STARTA

KAKO SE PRIPRAVITI
ZA MARATON

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Zapri Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Tehnični piškotki
Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke