OPIS & ZEMLJEVID

ZEMLJEVID TRASE

NALOŽI GPX

OPIS TRASE

Proga poteka od starta v BTC Cityu levo na Šmartinsko cesto, zavije levo na Kajuhovo, nadaljuje po Kajuhovi, Litijski in Poljanski cesti, zavije levo na Roško in nadaljuje do Karlovškega mostu, kjer zavije desno na Karlovško, nadaljuje po Zoisovi, Aškerčevi in naprej po Tržaški cesti.

Trasa se nadaljuje po Tržaški cesti do Brezovice, nato do Vrhnike, naprej čez vrhniški klanec (4,6 km vzpona, povprečni naklon 4,1 %, največji naklon 7 %) do Logatca in Kalc, kjer zavijemo desno proti Godoviču. Iz Godoviča se spusti proti Idriji in Želinu (nevaren spust). Zaradi nevarnega spusta bo cesta G101 med Godovičem in Idrijo zaprta za ves promet med 9.40 in 13.05.

V Želinu trasa zavije desno na cesto proti Cerknemu, kjer je na glavnem trgu okrepčevalnica. Sledi glavni vzpon na maratonu – vzpon na Kladje (7 km, povprečni naklon 6,3 %, največji naklon 10 %). Na Kladju je naslednja okrepčevalna postaja. Pot se nato spusti do Trebije. Spust je nevaren zaradi slabe ceste. Cesta od Cerknega preko Kladja do Trebije bo zaradi varnosti za ves promet zaprta od 10.40 do 15.00.

V Trebiji trasa zavije levo proti Gorenji vasi. Pred občinsko stavbo v Gorenji vasi je naslednja okrepčevalna postaja. Pot se nadaljuje proti Škofji Loki. Na vstopu v Škofjo Loko je nevaren desni in takoj zatem še levi ovinek. Čeprav bodo na odsekih kolesarje na nevarnosti opozarjali redarji, vozite previdno. Na vrhu klanca v Škofji Loki je okrepčevalna postaja.

Na izhodu iz Škofje Loke trasa zavije desno, na cesto 314 proti Jeprci in Vodicam, v Vodicah pa nato desno proti Skaručni. Trasa se nadaljuje proti Povodju, kjer zavije levo po makadamski cesti za Gameljne in nadaljuje do Črnuškega mostu, ga prečka in naprej po Dunajski, kjer zavije pri Kardeljevi ploščadi levo na Dimičevo.

Trasa se nadaljuje po Kranjčevi do krožišča za Štajersko cesto in do krožišča Žale, od tod pa po Pokopališki cesti do Šmartinske ceste, kjer se maraton v BTC Cityju tudi zaključi.

NEVARNI ODSEKI

• Spust med Godovičem in Idrijo med med 50. in 60. km (G102). Cesta bo zaprta za ves promet med 9.40 in 13.05.
  • Spust med Kladjem in Trebijo (med 80. in 95. km) zaradi slabe ceste. Cesta bo za ves promet zaprta med 10.40 in 15.00.
  • Nevaren vstop v Škofjo Loko z ostrim desnim in takoj za tem levim ovinkom na 118. km.

POSEBNO OPOZORILO

Poleg tega prosimo udeležence, da so previdni pri vožnji skozi Ljubljano, kjer je zaradi velikega števila kolesarjev pričakovati gnečo.

POMEMBNEJŠE ZAPORE CEST

Za ves promet bodo med maratonom zaprte naslednje ceste:

• Spust od Godoviča proti Idriji (med 50. in 60. kilometrom, G102), med 9.40 in 13.05.
  • Vzpon iz Cerknega na Kladje ter spust proti Trebiji (od 80. do 95. kilometra), med 10.40 in 15.00.
  • Cesta med naseljem Povodje in BTC Cityem, cilj (med 142. in 156. kilometrom), med 12.00 in 17.00.

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Zapri Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Tehnični piškotki
Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke